Praćenje zadovoljstva pacijenata
Poštovani pacijenti,
U Institutu za plućne bolesti Vojvodine prati se nivo vašeg zadovoljstva pruženim uslugama. Cilj nam je da saznamo čime ste zadovoljni i u kojoj meri, šta je uzrok vašeg nezadovoljstva i šta se, po vašem mišljenju, može i mora poboljšati. Šta očekujete od zaposlenih, šta cenite, a šta im zamerate? Kakvo je vaše mišljenje o kvalitetu usluga koje su vam pružene i u kojoj su meri ispunjena vaša očekivanja?
Svoje zadovoljstvo, odnosno nezadovoljstvo, kao i predloge za poboljšanje, možete iskazati u knjizi utisaka, putem kutije za primedbe i popunjavanjem anketnog upitnika.
Na svakoj klinici gde se lečite na vidljivim i dostupnim mestima nalaze se knjige utisaka i kutije za primedbe, a anketa se sprovodi svake godine u novembru.
Vaša zapažanja, komentari i predlozi obrađuju se i analiziraju, a služe u svrhu preduzimanja mera kojima će se situacija poboljšati, odnosno eliminisati izvori nezadovoljstva. Na taj način, a na obostrano zadovoljstvo, u mogućnosti smo da obezbeđujemo kvalitet usluga adekvatan vašim zahtevima i očekivanjima.